Duży pakiet monet w aplikacji 2019 Bubble Shooter - Pop Bubbles Hack Online Apk Via Vpn

Hack Online Apk Via Vpn Bubble Shooter - Pop Bubbles

 

 

Bubble Shooter - Pop Bubbles hack info Aim & pop to blast the balls

 

 

In-app: Small Coin Pack / wersja: 2.17 / Informacje o wersji: Oh, to? To jest aktualizacja, na którą czekałeś! / streszczenie: Zagraj w klasyczną i najbardziej wciągającą grę Bubble Shooter ZA DARMO, teraz dostępną w App Store i idealną na Twoje urządzenie z systemem iOS. Rozwal wszystkie bąbelki, rozwiąż zabawne i kolorowe łamigłówki i pokonaj wyzwania, aby osiągnąć cel na poziomie i wygrać monety! / 4,2 z 5 / Języki: angielski / Uwaga: Nie jestem pewien, czy to zbieg okoliczności, ale wydaje się, że gra stała się dużo trudniejsza po ostatnich kilku aktualizacjach. Utknąłem na poziomie 1582, więc postanowiłem zaktualizować aplikację, aby sprawdzić, czy jest to błąd. Nie ma szczęścia z 1582 po aktualizacji, więc wypróbowałem kilkadziesiąt starszych poziomów i są one znacznie trudniejsze niż kiedyś. Wiele poziomów prowadzących do 1582 r. (Jak w latach 70. XVIII wieku) było również niezwykle trudnych i niezbyt zabawnych. Musiałem kupić kilka ulepszeń / dodatkowych ruchów, aby przejść przez ostatnie 10 poziomów, kiedy normalnie mogłem przejść przez poziomy w kilku próbach bez większego zapotrzebowania na ulepszenia (chyba, że ​​naprawdę chciałem uzyskać wyższy poziom z).

 

 

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0